2007年10月19日金曜日

日本ごのクラスに行きました。それから、ひるごはんをたべませんでした。でも、わたしのともだちにあいました。わたしのともだちはカリフォルニアからきました。So I'm pretty excited about that. He is the first person from home I have seen. It's always good to see a familiar face! I also think that this wekend will be a lot of fun.

1 件のコメント:

ROWA さんのコメント...

dansan!this is the random comment, but it was nice to meeting you and your tomodachi today!:)